Facial & Body Treatment

Facial & Body Treatment

A. FACIAL TREATMENT

- Facial Cleanser
Untu membersihkan kotoran selepas aktivitas dan sebelum mandi.

- Facial foam
Sabun khusus pencuci muka.

- Cleansing
Krim pembersih muka.

- Facial scrub
Mengangkat sel-sel kulit mati di wajah-digunakan setelah wajah dibersihkan dengan facial cleanser.

- Facial Peeling Soap
Sebelum mandibersihkan wajah dengan facial peeling untuk mengangkat kotoran dan sel kulit mati.

- Moisturizer
Moisturizer atau pelembap diperlukan kulit wajah untuk melembapkannya dan menjaga dari kekeringan. Digunakan setelah kamu mandi dan kulit wajah bersuh.

B. BODY TREATMENT

- Body Spray
Ingin tubuh wangi, tak semata-mata hanya perlu menyemprotkan parfum, sebenarnya ada pewangi khusus tubuh. Body spray, pastinya kamu juga sudah familier dengan produk satu ini. Wangi dan segar, spray ini khusus disemprotkan di seluruh tubuhmu.

- Lulur Scrub
Pada dasarnya, lulur digunakan untuk membersihkan tubuh kita dari kotoran-kotoran yang menempel atau tersumbat di pori-pori kulit kita. Tidak membuat kulit kamu putih lho, tetapi juga membuat sekujur tubuhmu bersih berkilau. Nah, lulur scrub ini bentuknya seperti butiran-butiran kristal berwarna putih. Ketika digosok, butiran-butiran yang terkandung di dalamnya itu akan membantu menggilas dan mengangkat kotoran-kotoran. Pori-pori kulit jadi terbuka, dan kulit menjadi cerah.

- Lulur Mangir

Lulur mangir termasuk lulur tradisional. Berbentuk bubuk, dari ramuan tradisional, biasanya berwarna kuning. Tidak seperti lulur scrub yang mengandung butiran-butiran. Lulur ini halus. Ia tidak hanya bersifat membersihkan, tetapi perlahan-lahan membuat kulitmu kuning langsat.

- Body Butter
Menghaluskan, melicinkan, dan memberikan kilau pada kulit kamu

- Cooling Foot Spray
Menyegarkan dan menghilangkan bau kaki akibat kelembapan berlebihan dalam sepatu. Disemprotkan setelah kaki dibersihkan dan dalam keadaan kering.

Previous Post
Next Post

post written by:

Tolong "SHARE" artikel kami via SOSMED, Agar semua menjadi kebaikan. Terima Kasih.